Facebook 專頁開左了

我真係太過得閒, 開左個blog 就開埋個Facebook, 好想趁呢段咁得閒嘅時間好好訓練一下自己做潮媽.... 無人鞭策真係會懶, 我連面膜都好耐無FU..... 唔想進一步比AX呢個衰佬笑我黃面, 我就要努力自保哈哈哈哈~~!!!

Facebook 專頁會介紹下我用過嘅好嘢, 荀嘢, 正嘢, 可以同大家分享之餘又可不停自我審查, 問下自己「你今日用左未」???

講講下先記得自己今日未搽肚紋膏。。。個肚開始嚟料, 好痕, 仲黑黑地, 希望佢可以救救我~~~

係喎個FB PAGE 係 www.facebook.com/flyingmama2013

美國嘢, 聽聞好勁













1 則留言:

  1. 我生兩個都用Rocky Mountains 嘅belly butter, 支野堅好用,我同埋所有朋友pregnent 用佢都無紋,其中一個朋友仲要陀twin tim

    回覆刪除