(十六) 在3萬5千呎高空上愛上你 -- 完

 (十六) 在3萬5千呎高空上愛上你

好啦好啦!到求婚事件啦!其實相比起其他人嘅求婚片段,我嘅經歷真係一啲都唔浪漫架!花?無!燭光晚餐?無!連戒指都係後補架咋!坦白講我啲朋友都話,吓!戒指都無隻就應承嫁佢?哈哈我都係懵盛盛落搭架咋!

拍左拖得嗰10日,我地喺whatsapp 傾計,傾傾下就講到結婚呢個話題。佢話,後生有後生結婚嘅好,到個仔大個,自己都仲好有活力。但係如果好似我地「咁大年紀」先結婚,好處就係思想成熟啲, 唔會係一時衝動,不過一結婚就要諗生仔啦!我就話,結婚真係要洗好多錢呢,至少二三十萬,佢就話,而家開始儲,一年後應該可以結婚啦!我就回答,聽落唔錯 喎!佢就話:

"咁我當求左婚架啦!"

下!求婚都whatsapp 搞掂!?我就話,我隻戒指呢?佢就whatsapp 隻emoji 鑽戒加紮花比我,話: "儲錢結婚嘛!要慳錢了,未來太太^_^ " 呀~~~~點算呀?我個夢幻求婚唔係咁樣架!蝕哂!

好彩,呢個衰佬唔係賤男嗰類縮骨精,唔會真係whatsapp求婚就算嘅。有一日我落機返到香港,佢喺佢一個做周大福嘅朋友間鋪度,我扮傻問佢,做緊咩 呀?佢就話: "望下啲鑽石啦,朋友話留左粒荀嘢比我。妳想點切割?" 我按捺住超級興奮嘅心情,話: "我鍾意心型!"點知佢話:"哎呀原來已經切好左架啦!妳鍾意心型咁唔啱了。由佢啦咁!"

噫!!分明玩我啦!佢實以為我會港女上身流哂口水咁話,唔緊要啦咩嘢型都照殺!好彩我都唔蠢啫,玩返佢,話,咁又係,慢慢啦,都唔急嘅。輪到佢哦左一聲就無聲出,哈哈哈。

但結果,都係比佢玩返我轉頭。

第二日佢約我食飯,我心頭暗喜,唔通係求婚飯?我仲幻想地點係羅曼蒂克嘅高級餐廳,有燕尾型男拉小提琴添,但結果,係迴轉壽司。無所謂啦,我最鍾意食壽司 啦,平民式嘅浪漫我都照殺!去到,咦,佢兩手fing fing 嘅?花呢?算啦,求婚三寶無左兩樣,有最重要嗰樣就得啦!點知食完成餐飯,我期待嘅事情始終無發生。點呀?原來係我諗多左?佢真係當我唔急,就咁算啦?

死了。恨嫁恨到出哂面了。

離開餐廳,佢無啦啦摷自己個袋,拎左張好似說明書咁嘅嘢比我,我望下,上面寫左鑽石嘅顏色呀切割呀等等嘅資料,後來我先知係鑽石證書嚟。但佢話呢張係鑽石換領信,訂就訂左架啦,不過唔知幾時先有貨,反正妳唔急,就等下啦。

未買過(未收過)鑽石嘅我當然信以為真啦,哦左一聲就收埋左張"換領信"。我望下佢,點解陰陰咀笑嘅呢?唔通有古惑?

行多個街口,佢又摷袋拎第二樣嘢出嚟,今次係個小巧嘅周大福紙袋!我相信我嗰刻係掩飾唔到嘅兩眼發光,即刻打開睇下先!係一個好可愛嘅蛋糕形戒指盒呀!我傻笑住打開佢,點知,

係吉嘅。

我隻鑽戒呢??!!!

我嗰時個表情一定好好笑了,AX忍唔住露出狡猾嘅笑容,話:"呢個只係派剩嘅贈品,唔洗咁興奮喎!"再加兩聲可惡嘅哈哈聲。

比佢連橫玩左幾嘢,我都無哂心機了。點知喺輕鐵上,佢又摷袋。

仲要一路摷,一路望住我瞪大對眼。搞咩呀?

今次出現嘅係,一個紅色絨毛戒指盒。

我笑住叫佢咪玩啦,心諗佢係咪又攞啲吉盒嚟玩鬼我。佢將個盒塞比我,話,自己睇下啦。嗰下我feel到佢有少少怕醜添!

有少少懷疑加多多期待嘅心情,我打開左個盒,終於,我同我嘅小閃石相遇啦!

雖然唔係心型,但我都好鍾意呀!好閃好靚呀!但我扮哂冷靜,話,都幾閃吖,好靚吖,然後拎住喺手望望下咁。

AX話,拎住做咩呢?戴上去試下啱唔啱啦!但係我覺得,邊有女仔恨嫁恨到自己拎隻求婚戒指戴上手架!如果我咁做就實比佢笑足一世啦!所以我猶疑著,佢應該睇穿左我諗咩,一下就拎左隻戒指,然後極粗魯咁戴左喺我左手無名指上。

"啱啱好啦,幾靚!唔好除啦,戴住啦!"

我望住無名指上粒小閃石不停傻笑。偷望下佢,佢望住另一邊,陰陰咀笑,而且眼泛淚光咁添!

同時,佢拖得我隻手好緊好緊。

哈哈,可能你地會覺得,搞錯呀求婚咁大件事都咁求其嘅!但我覺得,嗰啲跪地大叫"嫁比我!"嘅求婚方法好唔襯佢呀!反而咁樣就正正係佢嘅style !我同樣覺得好浪漫呀!

好,我同AX嘅愛情故事終於有個完美結局啦!但當然呢個唔係終結,而係幸福嘅開端!

祝你地都幸福喔~!!!

3 則留言: