(十三) 在3萬5千呎高空上愛上你

(十三) 在3萬5千呎高空上愛上你

上回講到我同AX嚟緊會一齊飛呀,到底我地我遇到個咩神跡呢?

嗰班機我地一齊飛澳洲,平時我地上機前有得自己揀做邊個position 架,但嗰班機遇正個好鍾意話事嘅大家姐,一去到機場就已經幫我地編哂position。但佢竟然編左我同AX一齊service 特級經濟艙喎!嘩夫妻檔拍住上真係好啦!

上到機我地要做pre-flight check,即係檢查自己負責嘅zone 嘅equipment 例如氧氣筒呀、急救箱呀等等。我同AX做同一個zone ,當然一齊檢查啦,當我地打開一袋後備安全帶,竟然見到。。。。。


一本好舊嘅簡體字聖經!

我地兩個見到O左咀。首先,嗰袋安全帶係收埋喺個幾隱蔽嘅地方,無理由會有客人咁得閒收埋喺嗰度!再者,喺我地檢查之前,已經有航機保安員檢查左一次,而 家咁注重航機安檢,嗰本唔屬於飛機物品嘅聖經又點會有得留低?除非嗰個人覺得本聖經係神聖不可侵犯所以扮睇唔到啦,但又會咁啱我同AX做埋同一個zone 喎!咁多巧合同時發生,唔入耶穌數都唔得啦!

然後嗰程機無咩特別嘢發生呀,我地喺crew rest 時輪流揭本聖經,都無發現任何特別嘅remark ,都係普通聖經一本啫,到底穌哥想同我地講咩呢?

喺澳洲落機就會見到呢架巨無霸。早安悉尼!!



去到酒店,我地特登揀同一層樓嘅房,係佢幫我揀架,平時佢話之我啦,自己簽完房咭就半條人命咁拖住個喼返上房。今日佢好照顧我咁,等埋我先走,仲幫我拉喼添!

然後喺澳洲嗰二十幾個鐘都無咩特別,夜晚同其他同事一齊食飯,喺其他人面前佢都比以前客氣左,以前佢實會乘機狂寸我架嘛,一有位入就話我蠢。嗰晚佢不經意都流露出照顧我嘅小動作,感覺真係曖曖昧昧咁,好有地下情feel 架哈哈哈!

回港班機都同佢做同一zone,仲安排到一齊crew rest 添!機員休息室其實好似一間籠屋咁,又似日本嘅膠囊酒店,一人一隔兩呎半乘六呎嘅床仔,坐都坐唔直架。我一捐上床就大覺瞓,佢就瞓我上面嗰格。其實我地都 唔係第一次一齊瞓啦(喺飛機啫),但嗰下感覺好特別,同佢好近,彷彿寧靜中都感受到佢嘅氣息咁。

瞓瞓下,我鬧鐘響啦,我估佢都未起身,咁我就轉一轉身向左外面,繼續合一下,佢話會叫醒我嘛。過左幾分鐘,我聽到佢喺上格跳落嚟,然後就feel到佢輕輕揭開我張簾,跟住一陣暖意由我手心傳來,係佢輕輕握一下我嘅手。

嗰個質感,嗰個力度,嗰種溫暖,我仲記得。嚴格來講,嗰次係佢第三次拖我隻手。無諗過佢用一個咁溫柔嘅方法叫醒我,好懷念喔!個衰佬而家叫醒我嘅方法係:撩我耳仔或鼻哥窿,仲要加多句: 有曱甴@@

落機反到香港,我地各自返屋企了。其實呢幾日我地都一直諗住飛機有聖經呢一件事,到底我地求神比個啟示我地,神係咪已經回應左呢?定係我地太蠢,唔明白? 沖沖下涼,突然我好似開竅咁諗通左:聖經其實係神嘅話語,神比一本聖經我地,其實咪即係叫我地要聽從聖經教導去好好相處囉!沖完涼,我急不及待想話比AX 知呢個大發現,點知佢仲早過我一步。佢whatsapp 我,命令式咁講:

"我地而家就正式一齊啦!"


我睇到之後真係甜到入心!原來佢又係沖沖下涼諗通左聖經出現嘅意思,於是沖完涼就即刻打比我,點知我仲沖緊,咁佢就上住網先啦。點知一開fb,就傻左眼。

你地有無試過喺fb 版面見到旁邊彈出你n年前嘅今日講過咩嘢status? 我都試過,不過好少見到,後來點搵都搵唔反,而AX嗰晚彈出嚟嘅,係一年前嘅嗰日寫嘅:

"我要學識十全十美未必係最好,但天父比我嘅就一定係最好!"

佢話都唔記得當時點解會寫句咁嘅嘢,但頭先佢仲諗緊到底應該幾時勇敢踏出第一步時見到呢句嘢,簡直就係一個好大嘅鼓勵!其實呢個男人好麻煩架,好完美主 義,對自己要求高,所以對另一半要求都好高,妄想佢會搵到個同佢性格、喜好、價值觀完全一樣嘅老婆。一直以嚟佢都同我一樣,覺得對方同自己性格各走極端, 又睇到對方好多好多缺點,但同時又互相吸引住,所以當理智與感情角力中,佢就一定要搵個支持位去推動佢再踏前一步。而對一個基督徒嚟講,得到神嘅允許就係 最好嘅支持啦,因為"神所配合的,人不可以分開"嘛,只有靠著神去相愛,無論雙方有幾多唔同,我地都能夠彼此包容,互相尊重,咁先可以一生一世架嘛!

原來神喺一年前已經教左佢點做了,所以佢覺得"this is an order !" 就膽粗粗來個命令式求愛,車,佢都明知我唔會say no 架啦!

我地仲夾埋一齊改fb status " In a relationship" 添!雖然無寫明with 邊個,但所有common frd 一睇就睇得出啦!個個恭喜我地好似新婚咁。嗰晚雖然剛落機好攰,但whatsapp傾左好耐呀,到頂唔順要瞓覺先收手。

嘻,臨走佢話,晚安啦女朋友!我回覆佢話,好冧啊,男朋友,加一對心型眼,佢竟然回覆我一個拳頭。睇嚟佢對我粗魯嘅本色係唔會變嘅。。。

同AX一齊嘅開頭真係好有初戀feel架!佢原來係個怕醜仔嚟架,第二次出街先敢拖我隻手,仲要係我做主動架哇哈哈哈。其實都唔算係拖添呀,只係捉住咋, 我feel到佢手汗都出埋。係咁嘅,正式一齊後第一次出街,係同埋其他教會朋友一齊,我地於是就只敢並肩行,就算食飯一齊坐都無枱底玩手仔!咁我無理由做 主動架嘛!唯有等第二日囉!第二日我同佢飛同一班機,下午就喺佢屋企有gathering ,咁我就拖埋個喼上去,諗住之後一齊搭的士去機場。聚會完左朋友走哂,剩低我同佢,雖然一向都成日同佢孤男寡女共處一室,但第一次咁有遐想!你地應該估到 我諗啲咩,不過講明先,我地係基督徒所以我無諗三級嘢架!但一年無拍拖嘅我總希望有啲滋潤嘅!但。。。一滴都無囉。我地面對面吃完外賣就一人一間房換衫, 然後就出門口搭的士。

喺的士度,我同佢都坐到離行離laak架,邊忽似拍拖呀!可能佢都覺得怪,於是就拎個電話出嚟話比啲嘢我睇,乘機坐近啲。咁我又當然乘機坐近啲啦。其實佢 比咩我睇已經唔記得,因為醉翁之意根本不在酒!我借啲易話個電話反光,就用手輕輕搭住佢手腕。電光火石之間觸電感覺來了,大家都突然無再講嘢,靜到彷彿空 氣中都聽到彼此心跳咁。佢突然拎開個電話,反一反手,就將我隻手緊緊捉住,我feel 到大家嘅手震,心跳好似通過手心肌膚接通左,喺指間躍動。我地無好似拍戲咁對望呀,我估我嗰刻真係好似含春咁傻笑,我偷偷望下佢,佢面帶微笑望住前面,一 副得米嘅得戚樣。

雖然而家已經嫁作人婦,但諗起的士呢一幕都真係好有少女情懷架!

沒有留言:

張貼留言