(一)在3萬5千呎高空上愛上你 --- 我同老公嘅愛情故事

我同老公嘅愛情故事 (一)在3萬5千呎高空上愛上你

大家好~! 多謝你地由BK開始就支持我嘅POST 呀~!! 詢眾要求我終於開左個BLOG啦~!! 而家我將D POST 集合埋一齊, 方便大家重溫嘛~!!!

 好啦~ 而家同大家重溫下我同老公嘅愛情故事!!! 有個好老土嘅故事名:

<<在3萬5千呎高空上愛上你>>


















我喺度簡稱老公仔做AX啦。我同佢一齊左兩年,結婚未夠一年,但相識左5年啦!我係入航空公司做時識佢嘅,我地係同班同學仔,一齊 training,一齊著上制服飛上天!當時我地一班有十幾個女仔,有靚女有單身,但唔知點解我同佢特別熟。我嗰時同緊一件賤男一齊,AX喺我眼中同其他女同 事無咩分別,佢份人好姿整,又有啲婆媽兼愛講是非,加上佢當時聲稱已單身左幾年,對任何女仔都睇唔上眼咁,開頭我地有懷疑佢性取向架哈哈哈!

Training 完,大家各自出嚟飛,我地都唔係成日見面,係有時咁啱一齊飛先會約埋食飯或者買嘢返酒店房一齊煮。不過我地就差不多日日聯絡,除左一齊喺香港會通電話之外,嗰時興msn 嘅,我一上線佢就會wei 我,不過都係吹水講無謂嘢或講下公司是非。

我地真係好少講心事,佢嘅情史我差不多唔知咁滯。擇偶條件我有問過佢架, 佢話過,要搵一個同佢一齊感覺似好朋友嘅,因為咁樣大家先會包容到對方喎。

我當然唔會估AX係唔係暗戀我啦,一來我當時有男朋友,二來我覺得AX對我一啲感覺都無架!佢成日話我蠢,又嫌我白痴揀左個廢柴男友只顧住吃喝玩樂,無啲遠見,佢話過佢另一半一定要係個事業型女強人架!小鳥依人嘅小女人唔啱佢喎!

不過呢,我同佢一齊嘅感覺有啲怪架,喺電話我地可以吹水吹足成個鐘,但一面對面,佢一係就喺其他同事面前狂寸我,但得我地兩個時就成日dead air 無嘢好講,好鬼唔自然架!我仲留意到佢會同其他女仔朋友搭哂膊頭老友鬼鬼咁,但對住我呢,就好似好小心翼翼,連掂到我手指尾都驚咁。。。。

但我當然無去深究佢搞咩啦,嗰時我只對賤男男友一條心。不過有次AX生日,我地飲大左,發生左啲事。。。。。。。



飲大左發生左啲事,正常人都會諗邪嘢啦。。不過,我同AX真係純過蒸餾水架,我地只係。。。

嗰日傍晚我地成班同事一齊遊船河釣墨魚,唔知幾時開左紅酒嚟飲,然後仲有白酒champagne ,溝埋飲左一輪之後,我都已經飲大左,連點樣落船點樣上小巴都唔多記得,總之最後9唔搭8跟左AX另一班朋友去唱K。好笑,去到K房,成班人我都唔識,我 仲同佢地講,招呼唔到呀!搞到AX啲朋友一頭問號,問AX,呢個你女友呀?

落船嘅時候睇到嘅嘢應該同呢幅相差不多...


















AX點答我真係唔記得啦,我知佢都同我一樣飲大左,處於興奮狀態。其實飲過酒嘅人都知,酒醉真係三分醒架,我on and off 記得我地做過啲咩架,有啲位仲好搞笑添。全晚我地勁玩大話色同十五二十,嗌到聲到拆埋,又一齊無啦啦攞佢朋友包煙嚟食,但我地兩個都唔食煙架嘛,食左一啖 就大叫好難食掉左,激死佢朋友,猛話我地兩個癲夠未,我地就哈哈大笑。

我第一次同AX玩得咁開懷,所以距離都拉近左,我地第一次有身體接觸^_^咪心邪,係猜拳玩partner 時佢成日輸,我就不停捽佢啲頭髮咋!然後玩玩下我好攰,唔自覺就挨埋佢度,佢開頭有話我好重推開我架,不過慢慢就由得我挨了^_^
仲幫我頂哂啲酒添。

玩到三點幾,我出去廁所,反嚟就見到佢棟喺房門度,拎住我電話,原來佢一直幫我袋住個電話。佢話賤男原來打過九十幾次嚟喎,全部miss call。我嗰下先如夢初醒,大獲了,完全唔記得左呢個人!我慘叫,死啦佢實嬲死我了,點算好。AX輕輕攬我一下拍下我膊頭,話,驚咩啫妳又唔係做啲左咩 對佢唔住!佢再打嚟等我幫妳同佢解釋!然後仲拖住我隻手返入K房@@

嗰刻我個人都仲迷迷地,比佢拖住都無咩感覺,轉頭賤男又打嚟了,AX又拖住我行出K房,幫我聽電話。我好似聽到AX話,我好驚佢嬲所以叫朋友幫我解釋,又叫賤男唔洗擔心,而家出面黑麻麻,一到天光就即刻幫我call 的士送我去賤男屋企喎。

然後玩玩下就天光了,我地埋單走人,我跟左AX啲朋友落左樓下,點知AX以為我仲喺廁所,狂叫啲女仔搵我!佢朋友同我講,佢以為我仲喺廁所,咁耐唔出嚟, 勁擔心,爭啲衝入女廁搵我。我嗰時已經清醒返唔少,聽到佢咁緊張我,都有一啲sweet 嘅感覺。AX落到嚟,即刻衝埋我度,話,原來你落左嚟啦。跟住佢就拖住我隻手,行去的士站。

因為我都差不多酒醒了,所以好清楚AX拖住我嘅感覺,我記得我係有心跳加速嘅感覺嘅。行左20秒左右就上的士了,佢比左二百蚊我,千叮萬囑我到左賤男屋企一定要比個電話佢,等佢安心。

嗰下真係有比佢感動架,突然覺得原來平時冷型嘅AX都有溫柔體貼嘅一面,可惜一刻感動好快就撲滅了。我見到賤男就咩都唔記得,連電話都無打比AX。到我沖 涼時AX就打比我,賤男聽左。後來賤男講返比我聽,AX係咁話唔該哂,麻煩賤男好好照顧我。賤男仲冷笑話我呢個朋友都唔錯添,得閒叫埋佢一齊玩喎。

其實回想起呢件事我都覺得好sweet 架,我地第一次拖手仔,就係咁發生了。雖然之後無哂下文,但都因為呢件事,令AX喺我心目中升呢,由普通朋友變為重要嘅朋友。


2 則留言:

  1. 呢種追女仔方法, 以退為進, 引起對方注意, 小學生都經常用既招數. 只係可能女仔感覺唔到, 我小學中學都見過唔少. 用大膽行為掩飾佢既怕羞, 男人都好要面既。空姐又性感又靚, 空少又靚仔又高, 根本就天生一對.

    回覆刪除
  2. 我都有喺 bk 追開你的 post, 依家到你的 blog, 加油^^

    回覆刪除