噢,被踢爆了。

話說我尋日放工後勁想食雪糕,咁就特登走去OK望下啦。我已經有成四個幾月無買過雪糕(去台灣火鍋吃到飽任食Haagen Diaz除外),一行埋個雪糕櫃我簡直兩眼發光咁款。千揀萬揀揀左件有特價又糖份頗低嘅三文治,無寫明雪糕兩個字可能聽落健康啲啩,自欺欺人之行為也。

點知太興奮,一開個雪櫃就整崩左隻指甲。唔理了,食左先講。

好滿足咁食完,就扮哂無事發生過咁去搵老公。點知比佢見到我喺度搣指甲,就問我,整親手指甲?我一時口快快爆左:"比個雪糕櫃整爆左。"

佢即刻問:"點解會比雪糕櫃整爆呢?"
我:"呃。。。我開個櫃門。"
老公:"開櫃門做咩呢?"
我:"唔。。。望下啲雪糕。"
老公:"點解望啲雪糕呢?"
我:"唔。。。睇下特價嗰款同無特價嗰款有咩分別。"
老公:"咁點解。。。" 
我:"呀!今晚食咩好呢?自己煮好定出街食?屋企有餃子、通粉⋯(下刪100字)"

其實我知老公唔介意縱下我嘅,但我扮古惑比佢扮踢爆,都係情趣嚟^_^


沒有留言:

張貼留言