(二)在3萬5千呎高空上愛上你

 (二)在3萬5千呎高空上愛上你

唱K拖手事件之後我都有心思思AX到底係咪暗戀我。因為以佢性格,平時連掂我手指尾都驚,點解飲左酒就會咁大膽公然喺朋友面前拖住我呢?佢嗰晚都有high high 地咁同其他女仔朋友搭哂膊頭攬頭攬頸咁,但就選擇拖住我隻手,咁係咪表示我喺佢心目中係與眾不同呢?

哎吔吔雖然而家佢每晚都拖住我瞓覺,但我都好想好想知佢嗰刻諗咩呀!一齊之後我有問過佢架!佢開頭話唔記得自己點解會咁喎,後來又話,拖住我,係潛意識想同我講,我可以有更好選擇喎!但又唔肯直接承認嗰時已經鍾意我,咁即係點呀!你地有咩意見呀?

總之拖手事件後來不了了之,但有一排我同AX相處嘅感覺好怪,我地兩個都好似好驚單獨相處咁,死都要拉多個人喺中間。拖手事件相隔左兩星期左右我地第一次 再見面,一班朋友去大浪灣玩,一見到面我感覺到大家都有啲尷尬咁,刻意唔望對方,各自痴埋其他朋友度,又全程車都無講過嘢。去到大浪灣落車,我見佢自己一 個行過去間士多度,就跟埋過去,諗住乘機扮無嘢打開話題啦。佢一見我行埋去,就扮哂無嘢了,問我放唔放風箏。我話我唔識架,佢就乘機寸我,妳咁蠢邊識吖。 我又寸返佢放風箏邊洗用腦架。然後我地仲一齊揀左隻風箏添。

燒完嘢食游完水,係時候放風箏了。我地要行上一個小山先可以放,但其他朋友都好似無咩興趣咁。其實以前我地會兩個人都照上山玩架,但嗰日大家都好有默契咁 死都夾多個女仔朋友一齊。上小山條路要經過石灘架,有個位要稍為擒上一舊大石,AX好衰呀,伸手扶個女仔朋友一下,到我擒時就只係望住我,仲加多句,小心 呀仆死妳呀!噫!佢嘅"掂我手指尾恐懼症"又發作啦!

上到山,其實得我同AX玩囉,女仔朋友嫌曬躲喺亭入面睇我地玩同幫我地影相,結果我地影左勁多超白痴反眼大笑狂奔照@@


放風箏嘅大浪灣山頭

哎呀應該結婚嗰日成長片段show 嗰批相,忘了。。。

之後我地都仲好似以前咁有電話吹水、日日msn,而慢慢大家都丟淡左拖手事件,見面都無咁尷尬了,但都總係有啲唔自然咁嘅。

而我就係呢段時間開始同賤男男友有意見分歧了,我諗係AX生日唱K事件令賤男挑起對AX嘅敵意,加上我喺賤男面前讚AX識為未來打算投資買樓,所以引致 賤男視AX為情敵。我同AX唔想惹人誤會就少左通電話,但唔洗半年之後賤男就搭上左個小賤人。比我知道後就分左手。

我記得嗰日AX喺英國,我Msn 佢話佢知賤男同左第二個一齊比我發現,而家分左手了。AX即刻打IDD 比我,我就將成件事一五一十話佢知,我講講下仲喊添。AX唔係嗰啲會好溫柔安慰人嘅人,佢無講啲咩,只係約我第二晚去機場接佢機順便食飯傾計。

但第二日我地見到面時,所有說話又好似吞哂入肚咁,喺餐廳成個鐘,我地除左傾下佢班機有咩特別外,我地都無主動提賤男。食到尾聲大家dead air 左,我低頭搞緊我杯飲品,若有所思嘅樣,我feel到佢望住我。佢從來都唔會同我有eye contact架,就算講嘢都唔敢望住我咁。所以嗰下佢望住我,我好容易就feel到。佢應該見到我眼都腫哂,講左句,"喊過嚟咩?"其實喺我嚟機場見佢 之前,我都已經斷斷續續喊左成日,眼唔腫就怪啦。佢咁一問,我忍唔住滴左滴眼淚喺枱。佢無出聲,都無好似拍戲咁伸手幫我抹眼淚,只係深深歎一口氣,話," 為個咁嘅人,值得咩?"

嗰日之後,AX搵得我密左,可能唔再驚賤男誤會,我地出嚟見面都多左好多。但感覺照舊奇怪,我地會去食飯睇戲行街,仲上過山頂行過尖東海旁,但一直都好少 嘢講,去到尖東海旁我地只係一人一杯綠茶latte並肩坐喺度睇日落,望住週圍嘅呱呱叫騎呢自由行,我地嘅世界好似特別寧靜,喺佢身邊就好似連呼吸都緩慢 一啲咁。其實到而家我地都會兩個人去海邊吹吹風唔講嘢享受下寧靜,或者呢啲就係只有我地先可共同擁有嘅另類浪漫?

有日我地上左山頂  


一齊睇過嘅日落
不過嗰時我一啲都唔覺得浪漫架,只係覺得點解呢個人咁悶架呢?但喺電話我地又可以狂吹水喎,出到嚟就無嘢好講咁,到底我地呢段係點樣嘅友誼呢?

其實我一直都唔相信男女之間可以有純友誼,以我經驗所有男人approach 我話做朋友都係因為想溝我。之前幾個男友都係做左一頭半個月朋友就嚟料,所以我從來都無普通異性朋友。AX係第一個同我咁close 但又keep 住咁耐只係朋友嘅男人,仲要手仔都拖過都仲係原地踏步,我都覺得有啲不可思議。

不過其實如果當時AX就向我表白,我未必會應承,因為我覺得同佢性格係兩個極端嚟,佢好冷靜好理智,人又悶又不解溫柔咁,我成日覺得做佢女友一定好無情 趣。而且佢嗰時對我都係粗粗魯魯咁,點睇佢都唔似暗戀我啦!結果三個月後我同返賤男一齊,喺AX知道嗰一刻,我竟然feel到佢嘅心痛。。。

沒有留言:

張貼留言