(十四) 在3萬5千呎高空上愛上你

 (十四) 在3萬5千呎高空上愛上你

繼的士掂手仔之後,我地成8日後先見面!嗰8日我地靠whatsapp 聯絡咋,但真係估唔到佢淨係用文字就已經冧到我死死下啦!

例如佢喺英國落機,嗰時剛好日出,個天好靚,佢就影左張相比我,加多句,"以後我望到咁靚嘅天空都會諗起妳。" 又例如佢聽到胡杏兒嘅<浪漫世紀>,又會quote 啲歌詞比我:" 我有著妳任何地方都有力氣,妳令我任何事都撐得起,歡喜與悲沿路刻骨銘記,挽著我也是妳手臂......我鍾意呢首歌,歌詞送比妳!"

嘩我真係完全無諗過佢係個咁浪漫嘅人!開頭仲以為佢份人木獨又粗魯又無情趣添!但原來浪漫深情嘅一面,佢只會表露喺深愛嘅人面前!哈哈好嘢我賺左啦^_^

"望到咁靚嘅天空就會諗起妳" ~ 冧死了~!!!!

到終於見到佢啦,哎吔真係掛死我了。我地喺教會見面嘅,一如概往,我地見到面都好生外咁嘅,我地唔會第一時間衝埋對方度架,只係喺遠處偷偷對望微笑,噫~ 搞到聚會時我完全集中唔到。終於等到聚會完左,係聚餐時間,教會訂左pizza ,但可能唔夠食,AX就自告奮勇落樓下追加,佢仲打眼色叫我一齊去添。

喺電梯口終於得我地兩個了,但我地都係對望微笑下,嗰啲情侶久別重逢嘅擁抱場面並無出現。沿途去買pizza 我地都係並肩行咋!我心諗,點呀?唔通又係我做主動?雖然我本身其實係飛禽大咬型,但對住AX,我真係想保持淑女形象喎,免得佢以為我係豪放女啦!

並肩行左幾分鐘,我地嘅手背其實一直曖昧地隨著身體擺動而掃掃下。我真係好想主動拖住佢呀!但又唔敢喎,點算呢點算呢!嗰下感覺真係好似初嘗戀愛滋味嘅小 女孩咁,心情既緊張又期待。我地一直喺度吹緊無謂嘅水架,突然,AX好似掙扎左好耐終於下定決心咁,深呼吸一下,然後,好man 咁拖住我隻手。我當然扮哂自然咁啦,繼續同佢講無謂嘢,其實都不知幾鬼開心,噫,終於有拍拖嘅感覺啦!繼兩年幾前唱K拖手事件,我地嘅左右手終於再次遇上 了!

我地就係咁一路拖住行到去買pizza ,就算佢要拎銀包比錢,佢都唔捨得放開我咁,改為叫我繞住佢手臂。我當然唔放過小鳥依人嘅機會啦,乘機挨落佢膊頭。身邊個男人夠高真係唔同啲呀!我可以好 舒服咁將個頭挨哂喺佢膊頭近手臂嘅地方,雖然佢無結實嘅肌肉,但總好過賤男呢件死矮仔吖挨到我頸都歪。

嗰晚各自返屋企之後,佢急不及待就約我第二日去拍拖仔了。我地都幾特別,去左中環海旁拍拖行到去北角,我仲要著住高跟鞋呀!但唔知點解一啲都唔覺得攰呢, 時間仲過得好快添!行到北角就8點幾了,我地一路行一路傾計,主要都係講自己屋企,同埋細個啲嘢,我地從來都無面對面傾咁多計架!仲要手拖手,感覺非常良 好。行到北角,佢提議搭電車去太古城覓食,咁我地就上左車。

食完飯都已經十點幾了,佢就陪我搭地鐵返屋企。太古嘅自動電梯好長,我企落一格,我個頭就只去到佢心口。開頭我側側地身咁企,佢就拖住我,突然佢改為搭住我膊頭,咁我就順住個勢攬住佢,將耳仔緊貼佢胸膛,聽佢嘅心跳。

呢次都算係我地第一次攬攬@@

返到屋企,佢就whatsapp 我,話:" 今次死了,中左毒,好掛住妳添,好鍾意拖住妳隻手,細細隻好軟好舒服。" 又話好想緊緊攬住我,攬到我透唔到氣嗰隻,要感受我嘅心跳同體溫喎。

於是,第二日佢就直接嚟我屋企樓下搵我,今次唔止比佢攬到透唔到氣,仲連腰骨都痛埋添!諗起我都覺得呼吸困難啊!

沒有留言:

張貼留言