(八) 在3萬5千呎高空上愛上你

(八)

好啦!到戲玉啦!中女表白事件!

其實我覺得一切都係整定。原本我嗰個星期會自己一個人去日本旅行,但早一個星期,教會有個佈道會,我識左10年嘅好朋友決左志信主喎!咁我好開心啦,就應承下星期帶佢返教會啦,結果連旅行都唔去了。

講起個佈道會,好有意義架,就算唔係基督徒都會有所啓發。個主題係"尋找真愛",喺佈道會我學識左一樣嘢,就係"愛唔係鍾意嘅昇華,其實愛同鍾意,係相反 嘅。"又係喎!我地會鍾意個明星,因為佢靚仔,唱歌好聽,演技精湛...總之就係一啲好外在又正面嘅好條件令我地鍾意佢。但愛呢?你會見到媽媽攬住智障女 兒,阿婆攬住失明老公,哥哥攬住毀容細佬,不離不棄,呢啲先叫愛!所以,鍾意,係因為對方嘅優點吸引,但愛呢,就無論對方有幾差,有缺陷,你都會愛佢!

聽完,我望住坐前面嘅AX,心諗,我可以包容佢啲乞人憎缺點喎,咁我咪係愛佢囉!

愛是恆久忍耐。。。愛是永不止息。



嗰日我嘅好朋友決志信主,佢嗰排受情傷好抑鬱,知佢肯接受耶穌幫佢,我好感動呀,因為我都係由耶穌帶出感情困局的,所以感受好深。AX坐我前面,佢知道都 好開心,帶左我地出去搵個同工姊妹幫我朋友祈禱。同工姊妹就叫我地圍圈一齊拖住手祈禱,原本呢個神聖一刻我應該好專心,但我就控制唔到個心亂跳呀!因 為。。。因為。。。AX拖住左我隻手!

我手都震埋,AX就好似咩事都無咁,好專心咁祈禱,之後仲同我朋友傾計,一啲異樣都無。反而我就好似撞邪咁,呆呆地,心跳亂哂又語無倫次,好耐都回復唔到正常。噢!耶穌係咪玩我哈哈哈!

一個星期後,原本我身在日本架!但就因為陪朋友返教會而留左喺香港。結果嗰晚,就發生左表白事件。。。

無啦啦點解我會被篤爆架呢?話說有一個弟兄,叫阿肥,佢份人怪怪架,好鍾意亂打電話比啲姊妹吹水,嗰排佢都成日打比我。嗰晚我地一行四人去左食糖水,講起呢個阿肥,AX講左句:"呢個人心靈空虛就亂咁搵人吹水!咪理佢啦,最煩係呢啲人!"

"心靈空虛"四個字篤中我要害!記唔記得AX同樣話過我?咁言下之意即係佢都覺得我煩啦?我即時黑面,無再講嘢,離開時更byebye都無講掉頭走。好 笑,AX嗰日剛落機拖住個喼,佢見我唔睬佢,竟然一路跟住我,去到一個位要鑑過一個花槽,佢個喼kick 住左,佢就哎呀左幾聲,我先望下佢。我好惡咁問佢跟住我做咩鬼,佢就9唔嗒8咁話,行下嚟巴士站。其實佢屋企係反方向架!我仲嬲緊,就話,痴線架無啦啦行 下嚟巴士站托咩。然後就加速逃走上左巴士。

一上左巴士三十秒都無佢就打比我,用一種從未用過嘅語氣問我,做乜鬼呀妳。

我唔知點形容嗰隻語氣,係扮輕佻之餘有少少曖昧架,其實成個通話氣氛都非常曖昧,我地未試過咁樣交談架!佢咁問,我就港女上身寸寸咁話,無嘢呀。佢就話,無嘢妳又嬲住走左去?我就單刀直入,問佢係咪覺得我成日搵佢,好煩。

佢嗰刻先如夢初醒:"哦~~~我話阿肥,妳就覺得我話妳,所以嬲。哎呀,其實妳又點同阿肥呢?"

然後,佢竟然打蛇隨棍上,問我:"但係點解妳咁在意我講嘅說話呢?"

哎呀,點呀!你叫我點答你喎!我無答呀,喺度衣衣哦哦。佢就更得戚了,話,"我知!妳一係就心靈空虛搵我做代替品,將感情錯誤投射喺我度⋯一係就係⋯妳真係鍾意左我!"

嘩!我嗰下爭啲休黑!個腦完全run 唔到,好似智障咁!AX咄咄逼人,我只有發出"吓?er.......唔..."等無意義嘅怪聲。

AX見把握愈來愈大,就愈來愈囂張。仲笑我,咁大個人仲含春咁,係就係,唔係就唔係囉,怕咩認啫。哎呀點好呀!被踢爆了!我甚至希望電話呢個時候斷線呀!平時行呢條路都至少斷三次架!點解今日收得咁好!我呼叫救命,耶穌!你係幫我定玩我呢!

唉,無法了,可能係上天比個機會我地呢。。。我唯有承認:"係囉,比你估中啦。"

點知。。。我預期嘅浪漫對話並無發生,收線後我仲無啦啦大喊一場添!

沒有留言:

張貼留言