(十二)在3萬5千呎高空上愛上你

 (十二)在3萬5千呎高空上愛上你

上回講到我終於等到AX表明心跡啦!原來佢之前話要消化下,並唔係消化不良,而係好似牛咁要反縐。都好吖!至少知道佢都係喜歡我吖!最重要係,知道佢真係一個用情認真嘅人嚟,佢好清楚自己要啲咩,而唔係嗰啲有女冧自己就食左先講嘅賤男。

事發之後成晚囉囉攣,因為第二朝就會喺教會見到佢啦!一見到佢我簡直心都跳埋出嚟,完全唔知自己係咩表情,而佢就用一種好特別嘅眼神望左我半秒,似笑非笑 咁,然後就逃難咁走去搵其他弟兄。哈哈!唔知典點我嗰下都想逃難呀!所以我都求其拉住個姊妹吹水,其他人應該睇唔出我地有古怪啩。

完左聚會我仲要留低開會,開完會出嚟已經唔見左佢了,咁我就自己返屋企啦。去到巴士站就收到佢whatsapp ,話因為頭先有朋友上佢屋企所以無等我就走左。我話,咁你陪朋友啦,佢就話,唔好啦,同妳傾多陣先啦。

然後我地嘅話題都係吹下水、或圍繞今日教會講嘅嘢,同平時都無咩分別咁。我地都傾左成個鐘呀,傾到我都差不多落車了。佢朋友原來一早走左了,希望唔係比AX 激走左啦,掛住篤電話。

AX 見我就落車,就話唔講住啦去沖涼先。但過左一分鐘又再叮我,話: "都係唔好,等埋妳返到屋企先。"

嗰下真係好冧呀!我第一次feel到佢緊張我,我真係喺車不停傻笑。佢仲話,落左車就唔好篤電話啦,小心行,返到屋企先覆佢啦。噫~~ 雖然我地未正式一齊,但已經好有被呵護嘅女朋友感覺了。佢從來都無咁溫柔同過我講嘢架!雖然只係whatsapp 簡單幾隻字,又無BB豬豬嗰啲,但已經成功冧到我了,換轉以前,佢只會話: "一路行一路篤電話因住仆死妳呀!"

跟住嗰日係中秋節,我同佢分別同屋企人渡過,所以無見面,但就全日whatsapp 左1x個鐘!我地傾左好多好多嘢呀,包括一直以嚟對大家嘅感覺、佢係點樣知道我鍾意左佢、同埋對愛情、婚姻嘅睇法。佢之前一開始feel到我有嘢嘅時候咪 有少少避開我嘅,佢話嗰時我同賤男分左手幾個月,佢會驚我係一時寂寞而將痴心錯付,最驚我又好似上次咁又痴返賤男,所以寧願退一步睇定啲先。到巴士表白事 件之後,佢認為要更加小心,因為我都出到聲啦,即係佢無得扮傻要做決定了,但佢嗰下好矛盾咁,一方面唔忍心我痴痴地等,但另一方面佢有好多嘢未諗通,一來 佢仲對我同賤男呢條喊包嘅過去未能完全釋懷,二來又唔知同我work 唔work out 到,佢話過要搵老婆架嘛?一生一世架喎!哇估唔到佢用咁高嘅標準去評審我,真係受寵若驚。

可能有啲jm會覺得好忟,男人老狗拖拖拉拉咩都驚一餐,應該勇敢去愛!但我唔係咁諗囉!未拍拖就幻想同妳一生一世喎!嘩真係浪漫到暈了!我完全覺得自己執到寶架!哈哈哈!

咁我當然有問佢,係咪一早就鍾意左我啦,佢無正面回答喎,只係話,事到如今,邊個鍾意邊個先已經唔重要了,最重要係個結果!其實我有種感覺,佢驚我內疚, 所以唔敢爭住做情聖。因為如果我知道原來一直喺風雨中痴痴為我等嘅人係佢,而我就咩都唔知繼續同賤男風流快活,實内疚死我啦!噢!佢真係超好超細心哦!

嗰日同佢足足傾嗰十幾個鐘,大家都好清晰對方諗啲咩,好開心我地嘅婚姻觀、大方向都好夾呀,但佢話,好想同我一齊經歷一個神跡,不如試下祈禱問下耶穌意見吖,如果耶穌都贊成我地一齊,就請佢比個啟示我地。

然後我地先發現,下班機我地原來一齊飛!嗰班機人地同我調返嚟架,我之前完全無理過同邊個飛,而喺嗰班機我地就遇上一個神跡啦!


2011年的中秋節, 期待人月兩團圓喔~


沒有留言:

張貼留言