(四)在3萬5千呎高空上愛上你


(四)在3萬5千呎高空上愛上你

上回講到我突然同返賤男一齊,令AX好心痛。跟住嗰大半年,我同AX少左好多聯絡,一來我估佢驚賤男誤會啩,二來我都覺得唔知點面對佢咁。嗰段時間我同賤 男都發生左好多事,我好唔開心,掙扎緊到底仲應唔應該同呢個人一齊。我甚至諗,如果當日我無同賤男復合,我同AX嘅發展又會係點呢?

AX 間唔中都有搵下我嘅,但都已經疏遠左好多。後來慢慢到我真係好唔相信賤男打算同佢攤牌時,我忍唔住打比AX傾計。

嗰日我地傾左好耐,我發現佢變左,以前同佢吹水總係粗口橫飛言詞刻薄的,但嗰日一句都無,斯文左好多。我第一次感到佢真心想幫我解決而家困局。原來佢嗰段時間返左教會。

以下將會有啲涉及基督教觀點,純粹分享絕無宣教意圖,不喜勿插^_^

其實AX好多年前已經係受浸嘅基督徒,不過就有幾年無返教會了,佢話有日上一棟商業中心搵朋友,無啦啦聽到隔離教會唱詩歌,覺得幾好聽幾舒服就入左去坐, 之後就keep 住個個星期日返去了。佢話返左教會之後諗通左好多嘢,明白到一切都係神安排,我地心急唔嚟,可以做嘅就只有禱告交托比神,佢仲話"I will try my best, GOD will do the rest."佢話我既然而家咁糾結,不如聽下詩歌relax 下,學下禱告,求神指引下,如果神唔喜悅我同呢條友仔一齊,會比力量我去解決困境。

我好驚訝佢會咁正經叫我正視我同賤男嘅問題,一直以來我一提我地啲嘢,佢都係好不屑咁話我死蠢揀呢件喊包,覺得我係自己攞嚟抵死咁。其實我屋企人都係基督 徒,我讀書時代就識得耶穌,所以對佢嘅建議都無反感。由嗰時開始,我同AX嘅關係就多左一個層次,就係一齊分享下詩歌呀、講下耶穌咁。

AX得閒就會msn send 詩歌嚟,有日佢無啦啦send 左方大同嘅<三人遊> 比我,話,幾好聽。我聽完都唔知比咩反應佢好,不過從此就用左呢首歌做佢嘅來電鈴聲,每次一響起,都有一種好特別嘅感覺。不過我嗰時都係諗,係咪我諗多左 呢?不過啲歌詞真係好有嘢架!你地睇下:

http://www.youtube.com/watch?v=D_Q6R7jwVS4




其實我而家諗返起,係咪我潛意識都有比AX感動到而對佢開始有感覺呢?繼而令我有更大決心去飛甩賤男?定真係耶穌都睇唔過眼幫我地一把呢?到我正式飛甩賤男,AX喺fb話,上帝聽禱告^_^,唔通佢一路都有因為我而向耶穌叫救命?

飛甩賤男後,我同AX又close 左好多,不過係因為教會嘅緣故。AX帶左我返教會,除左主日崇拜仲有小組團契,有時又有啲活動,我地差唔多個個星期都見面。教會生活除左淡化左賤男對我嘅傷害,仲令我睇到AX好嘅一面,慢慢我仲唔知搞咩對佢好似有好感添。

其實開頭我唔知自己對AX係咩感覺架!係一個我好關心嘅好朋友?係教會嘅好弟兄?但如果係咁簡單,點解佢同我講佢對另一個女仔有興趣時,我會酸溜溜咁仲發脾氣?

係咁嘅,喺飛甩賤男約兩個月後,AX有日同我講佢朋友介紹左個女仔佢識,佢地互add fb,仲inbox MSG 傾左成兩個星期。佢話個女仔幾靚架,人又好nice 好啱傾,對佢幾有好感。我聽到嗰下個心竟然有啲酸味,但嗰刻我唔信自己會有呢個感覺,當然扮無嘢啦。然後AX每日打嚟就係update 同個女仔傾咩,問我應該點覆,開頭我都同佢一齊研究架,但有日Ax話佢約左個女仔第二日見面,佢買緊禮物比佢,係咁叫我幫佢打電話book 枱,我開始有啲忟了,就敷衍佢,佢竟然命令式咁話,妳好快啲幫我打去問啦下!嗰下我唔知發咩癲,好嬲咁鬧佢,"你要溝女就自己打去!唔好煩我!"仲cut 埋佢線。

AX再打嚟我無聽了。擺到明堅嬲中。我嘅反應自己都嚇親,但嗰刻我真係唔想理佢囉。

第二晚AX十點就打來,我第一句就寸佢,咁早食完?唔去睇戲飲嘢宵夜?佢話,食完咪走囉。我問,無送人返屋企?佢話,送去地鐵站囉。我再問,你又話對人有好感?咁懶點溝女呀?佢話。。。。。。

"出到嚟見到面就無感覺了。"

唔知典解我由心笑出嚟。

由嗰日開始,我就覺得AX喺我心目中又放大左啲啲。

好長呀,休息下先,之後我會講我點樣開始發現自己中左AX毒,因而展開一段長達9個月嘅初戀式暗戀歷程。仲有!成三十一歲人第一次同男仔表白呀!好瘀呀救命!

沒有留言:

張貼留言