(七)在3萬5千呎高空上愛上你

(七)在3萬5千呎高空上愛上你

上回咪講到我生日唱K飲大左上左AX屋企嘅,到底會發生咩事呢?

其實因為AX屋企同Neway 5分鐘路程,嗰時又未天光,我又飲大左,AX就話,黑麻麻走咩鬼吖一陣比人捉左妳,妳上嚟我度坐一陣啦。咁我就跟左佢返屋企。

行去AX屋企需時5分鐘,經過上次拖手事件,我就幻想今次會唔會又案件重演呢?但。。。無囉。AX 仲要好cool咁行喺我前面,得閒先拎轉頭望下我。上到佢屋企,我一頭倒在梳化上,佢倒左杯水比我,又拎左條毛巾被比我,然後就入左房無出過嚟。

我合著左一陣,一開眼已經天光,同時我都酒醒左。嗰下我望住呢間屋嘅環境,心諗,我喺度做緊咩!飲大左中上人地屋企攤喺人梳化,好難睇呀!於是我摺好張被洗返個杯,就離開左佢屋企。上到車仲send SMS 同佢講聲,唔好意思打搞哂!佢無回覆我,應該瞓左。

點知第二日,有個朋友打來質問我尋晚搞咩走上AX屋企。個朋友係個比我地年長十年嘅基督徒,原本我地約左佢同幾個朋友第二日上AX度開午間茶會小組,但 AX口快快就爆左我尋晚上左佢度天光先走,驚我會攰,咁頻撲。基督徒朋友就覺得好大件事,認為我地唔應該咁隨便,同AX傾左一大輪,之後又打比我"訓 話"。

佢話,我令到AX 好為難,問我點解要咁任性飲醉酒。AX為左保護我,刻意滴酒不沾去保持清醒,因為佢估到我又會飲醉,佢要照顧我。嗰下我真係好感動架,呢個世界竟然仲有呢 種男人,唔係趁個女仔飲醉乘人之危,或乘機借醉行兇,我真係覺得自己無鍾意錯佢!但點知之後朋友講嘅嚟令我跌入谷底。。。

佢話,叫我預左從此之後AX會疏遠我,因為佢同AX講,如果唔想大家誤會,就退後一步,將個圈畫大啲,而AX都話好。我聽到好唔開心,忍唔住喊左出嚟。

朋友追問我點解喊。我無講到,嗰刻我唔想同任何人剖白我對AX嘅感情。我只係覺得,如果因為咁令我地連三年嘅友情都無埋,我會好傷心,好難過。。。

AX下晝打比我,聲線正常,問我,瞓醒啦?我就當然扮無嘢啦。佢話午間茶會改左夜晚飯聚,叫我都一齊嚟。我心諗,AX都無避開我啦,咁如果我避開佢,咪更顯示出我有嘢囉?所以我應承左。

嗰晚AX親自下廚,我第一次試到佢手勢!真係個住家好男人呀!佢又加分了!


就係呢碟咖哩雞令AX加分了~!!! ^^


其實好快AX已經無再避開我,我地又好似以前咁日日吹水。但點解成日有啲人無啦啦走出嚟妨礙我嘅決心呢?

上次我咪提過同個女仔朋友講擇偶條件嘅,就叫佢做mm啦。mm曾經同我係好好朋友架,佢係第一個知道我暗戀AX嘅。佢同AX都係好朋友,佢話幫我試探AX口風添!於是我就成日同佢分享少女心事。

有一日我同AX,mm前後腳飛倫敦,我地約埋成班同事出去玩,但AX一直無咩出聲,行行下仲話唔舒服返酒店先。我個心隨住AX走左都飛走埋,食晚飯前我仲藉口唔舒服走先。其實我去左藥房買藥比AX。

我買左一包喉糖同一盒傷風藥,打算拎去比AX。但又超級R底,電話都唔敢打比佢。終於鼓起勇氣行到佢房門口,聽到佢睇緊電視未瞓喎,但又唔知點做好。我真 係好似拍戲嗰啲傻人喺度諗開場白呀。但最後我都無勇氣面對佢,我將袋藥掛喺佢房門,然後,咯咯咯敲左三下,就沒命地狂奔逃跑返房。我個心跳得好快呀!提醒 大家老啲都唔好玩暗戀真係會心臟病發。

冷靜左啲我就打比mm,話佢知我又做左呢啲瘀嘢了,點知mm無笑,好嚴肅咁同我講:"其實妳唔好再做呢啲嘢啦。AX同我講,覺得好煩,唔鍾意。"

我呆左,覺得好hurt,咁我做咁多嘢都係多餘啦?AX會茶餘飯後攞我嚟當笑話講嗎?我忍住眼淚同mm收線,然後先大喊一餐。

AX全晚都無搵我,都唔知佢收到啲藥有咩反應,我係咪做錯左呢?呢啲暗戀情懷係咪應該好好收藏喺心底?至少可以保留住我地建立左三年嘅友情?

點知第二朝一早,AX就打比我,聲線好精神咁。我問,好返啦咩?佢話,無咩事啦,食左藥嘛。佢仲話,下次唔好買嗰隻喉糖,溶溶地啲糖紙痴住哂好核突。

AX根本唔似mm所講咁反感喎!反而我覺得佢幾開心我為佢做嘅呢件事。到底AX有無同mm講嗰番說話呢?至今又係個謎囉。。。

倫敦常常見到嘅「警馬」,陪住我地享受英倫的午後陽光。

沒有留言:

張貼留言