(一) 衰佬烚我篇

(一) 衰佬烚我篇


一早講過AX呢個衰佬對我粗粗魯魯架啦!估唔到佢有感性溫柔浪漫嘅一面,一開始拍拖時真係冧到我暈架!不過,好快佢就回復本性!對我"一擔砂糖幾擔c"!

佢好衰呀!除左一開始拍拖時我whatsapp啲自拍照比佢佢會心形眼加句靚靚之外,直到而家都成日笑我面圓鼻扁!咁我個樣係純天然架嘛,當然唔會係木偶鼻V剎面啦!佢就成日搣我個鼻尖同面珠,話,等我幫妳搣脂先!又話比啲晾衫夾夾高啲個鼻先!噫!好衰呀!

仲有呀!早幾日我問佢,BB似我定似佢好呢?佢竟然話,似我同似妳老豆最好,兩個靚仔。咁我就話,吓!咁總有一part 似我啩?佢話:" 耳仔啦!無咩人留意到。"

呀~~~~~~~~~~~~~

除此之外,佢烚我嘅方式真係層出不窮架,無論係行動上或言語上。

有次我坐喺梳化睇電視,佢喺廁所出嚟就走埋我度,好溫柔咁摸我個頭。係女人一被男人摸頭就會變左隻貓咪架啦,我即刻啟動撒嬌mode ,點知佢話:" 買返條抹手毛巾先,洗完手無地方抹!" 呀~~~~~ 原來當我個頭係抹布!

有次我發現自己有條白頭髮,當堂慘叫啦,死啦!有白頭髮啦!點算點算!佢望我一下,漠不關心咁講:" 有咩所謂呢,反正遲早都白哂架啦!" 噫!!!

仲有呀,之前講過佢最鍾意撩我耳仔同鼻哥窿!唔止用嚟叫醒我架,有時我地一齊攤喺梳化睇電視,佢攬住我,摸下我啲頭髮,當我沈醉喺溫馨感覺時,佢就會突然拎我啲頭髮撩我耳仔!嗰下痕係直入心兼打哂冷震架!佢見我恐慌大叫就會哈哈大笑!

呢個衰佬仲有好多烚我嘅招式架!結左婚後發現更多!

沒有留言:

張貼留言