(十一) 在3萬5千呎高空上愛上你

(十一)  在3萬5千呎高空上愛上你

上次講到我終於失而復得了。縱使呢個並唔係我1 st choice 嘅結局,但都好過之前嗰寂寞三星期吖。自從嗰個破冰電話之後,我地又好似之前咁,變返吹水閒聊sip時間之友。講起sip時間之友,我覺得自己真係當之無 愧架!過去三年我都不知收過幾多次AX電話,話聽日中午做咩咩咩,夜晚做咩咩咩,中間下午嗰段時間唔知做咩好,不如妳出嚟啦!哈哈比著第二個實睬佢都傻 啦,但我竟然從來唔介意比佢利用架喎!以前有時我要陪嗰隻賤男而唔得閒理佢,佢最後就會自己一個on 居居,有時我懷疑佢係咪得我一個朋友架。所以嗰三個星期佢對我嘅冷淡,真係令我好有失戀感覺@@不過有一日我懷疑佢忍唔住想約我架,佢突然 whatsapp 我,話,想睇戲。我問,有咩戲好睇?佢就話,等我上網望下先。但之後就無左下文了。

嘿嘿,好啦,終於比我等到佢返嚟我身邊了,我又點會放過佢吖。我地相處時我無異樣架,但我會失驚無神送啲小禮物比佢,例如一個有佢個名嘅意思嘅鎖匙扣,一 張寫有鼓勵字句嘅聖經金句咭,一本設計好特別嘅聖經...總之就唔係嗰啲咩老土幸運星之類嘅示愛禮物。我咁做目的只有一個,就係比佢知道,佢喺我心目中依 然係個我好喜歡而且好重要嘅朋友。嗰啲禮物有心意又唔沈重,絕對無迫佢落嗒嘅意圖,簡直就係冧仔嘅最高境界。

唔知係咪我啲冧功有效呢,一個月之後,我慢慢覺得AX有啲嘢了,事實上佢無做啲咩特別嘢,純粹係女人嘅直覺囉!(不過其實呢個直覺存在左好耐但忽然好 強),有日msn大家都online 左兩個鐘,平時我地一online 就互Wei 架,但嗰日我特登唔出聲,睇住佢又on 又off,我個電腦不停傳出online alert ,我嘅心情亦都on and off咁被牽動,點呢,好唔好主動wei佢呢?我有直覺佢都喺電腦嘅另一端猶豫著。終於,佢投降了,沒頭沒腦咁send 左句咁嘅嘢比我:"I dropped my phone on floor but nothing happen."

我即刻狂笑,好無聊啊!擺明搵嘢講啦!跌部電話落地nothing happen 有咩咁出奇!iPhone 一向襟跌架啦!爛左爆左就話開心share 下啫!睇嚟佢為左撩我講嘢都無所不用其極。

果然,無聊吹一輪跌電話落地事件之後,佢問我,不如聽日去沙灘曬太陽吖。我話,好吖。但點知第二日黑色暴雨。。。唔通連個天都唔鍾意我?

之後我地就各自返工飛唔同地方了。過左5日,我飛完三日pattern 放假而佢就剛落機,佢應該係一開電話就打比我:"喂!聽日陪我去旺角買iPad case!" 我啱啱喺旺角去完街返屋企途中,為左見佢,我當然唔介意連續兩日出mk啦,不過我嘅格言係,適當嘅拒絕有時係個機會。所以我照直講,又出?我啱啱喺旺角返 嚟咋!點知佢即刻話,咁算啦,bye bye!!收埋線添!oh no!!!!!佢會唔會改約第二個架!蠢左!

但到我返到屋企,佢又打嚟,話,聽日好好太陽,一齊去曬太陽啦!哈哈哈!睇嚟佢非約到我不可喎!


上次講到好緊張呀,AX逐漸落嗒中!佢一返香港就出盡方法約我去街,終於tum到我同佢去沙灘曬太陽啦。

其實我去親沙灘都一定出動性感bikini扮出水芙蓉的,嗰日我都著左件戰衣打底,外面一件沙灘吊帶裙。但係。。。我全程都著住條裙無落過水囉,因為AX都著住件及𦡞夏老威沙灘褲,我地兩個一人一張沙灘蓆,瞓左喺沙灘乾煎兩個鐘@@

原來佢話曬太陽就真係齋曬嘅。期間我地無講過嘢咁滯,佢帶左個小喇叭播音樂,我地兩個就距離半張沙灘蓆嘅身位各有各暴曬,比著第二個真係悶到瞓著。不過嗰 時我又另有一番滋味喎,同鍾意嘅人一齊躺臥喺藍天白雲之下,耳邊只有海浪聲同輕音樂,柔和嘅海風吹拂,呢啲咪係只有我同AX獨享嘅另類浪漫囉。

曬到差不多太陽落山,我地仲一齊睇左好靚嘅日落添。之後我地一齊返左教會嘅聚會,其他放工趕來嘅弟兄姊妹知道我地結伴曬完太陽,無不露出羨慕嘅神情。

同AX曬太陽, 無聊到自拍拖鞋


好搞笑,雖然我地都仲係十劃未有一撇(well...應該有半撇嘅),好多教會朋友或公司同事都形住我地係一對,見到我地是旦一個總會問另一個喺邊,後來 到我地正式一齊,個個都馬後炮咁話:"一早估到你地會一齊架啦!" 但又無人可以實質咁指出個蛛絲馬跡喺邊,就連我呢個當時人都搞唔清到底AX想點,所以當佢失驚無神嚟料嘅時候真係好驚嚇。

又要講少少神跡,都係嗰句,純粹分享,不喜勿插。大約8月2x號時我有個朋友無啦啦send 左個連鎖whatsapp 比我,又係嗰啲咩要send 比30人唔係我就孤獨終老,但如果send 左,我鍾意嘅人就會喺下個月7號愛上我。唉我最憎就係收到呢啲嘢,send 又煩,唔send 又好驚真係孤獨終老喎,但嗰刻我唔知點解好有信心呢個咒詛唔會降臨我身上,所以我同個朋友講,我唔會send 架,因為我信耶穌架!我信耶穌會幫我,下個月7號我就有男人要架啦!我朋友仲話我唔識死,攞終身幸福開玩笑。當下我緊係即刻搵大佬救命啦,快快祈左個好真 心嘅禱,我問耶穌,可唔可以比我一個神跡。

不過好快我就忘記左呢件事。咁9月7號發生左咩事呢?

嗰日我飛英國,返到酒店大約係香港時間下午一點,我開whatsapp ,見到AX 最後上線時間今天5:00am。其實做我地呢行日夜顛倒得好緊要,閒閒地都瞓到三四點。斷估AX都無咁早醒架啦,所以我放低個電話去沖涼。

沖完涼出嚟一睇,佢whatsapp 我,問,how is your flight? 唔知點解嗰下我好感動,忍唔住喊。嗰種感動係我好耐無感受過了,嗰種身處異地被掛念嘅感覺。我覆返佢諗住吹下水啦,但原來佢未醒定架,話突然醒一醒諗起我 就無聊搵下我,傾左幾句佢就話不如大家都休息一下先,瞓飽再傾。

結果我狂瞓左10個鐘,香港時間第二日凌晨我先醒到。AX 無send whatsapp 比我,但我估佢應該未瞓,就叫下佢。結果嗰晚我地whatsapp 傾左5個鐘,由無聊吹水到講事講非到聖經分享到最後一齊攤喺床度,佢就望住窗外剛發白嘅天空,我就望住英國剛日落嘅暮色,比較邊個嘅天空比較靚。

總之兩個都唔捨得offline 咁。

我就係望住呢個即將日落嘅天空, 同AX傾左5個鐘。


然後第二日就輪到佢飛澳洲。其間我地日日都傾幾個鐘whatsapp。我同佢係同一日返香港架,不過我就早佢幾個鐘落機。到佢落機時我都沖哂涼準備瞓了。 突然有個同佢一齊飛嘅同事打比我,笑哂咁話: "有人落機收唔到MSG 就話好失落喎~~又話唔知好唔好打比人,驚人落機太攰瞓左喎~~" 我扮哂嘢,話,邊個呀?然後我聽到個同事想將個電話塞比AX,但佢唔肯聽,而且擾嚷完一輪仲收埋線添!

過左半個鐘AX就打比我,聲線有明顯古怪,尷尷尬尬咁,講左幾句就急急腳收線。我記得嗰日係911事件10週年,佢話電視會有特備節目,咁我就唔瞓住睇埋先。

睇完我真係要瞓了。我攰到想暈咁滯,撻落床即刻瞓著嗰隻。點知AX 又whatsapp 我,無厘頭咁話我知,沖完涼。我都唔知點回應好,一來我太攰了,二來我心諗,點解沖個涼都要向我報告呢?

就喺呢一刻,一個驚天動地嘅MSG 出現了。

"Do you still like me."

將原本昏睡狀態嘅我嚇到成個彈起。嗰下完完全全醒哂,但就咩都諗唔到,淨係識流眼淚,到底我喊咩呢?我都唔知,只知心情異常激動,拎住電話嘅手完全震哂,我全身得隻右手中指好冷靜,唔洗幾秒就打左一隻字,簡單直接," Still."

然後,AX就話,佢現階段係想搵結婚對象、終生伴侶,而唔係搵個女朋友拍下拖。佢好清楚大家都有感覺,但到底我地係咪可以一生一世呢?佢唔想搞錯,到頭來 互相傷害,所以佢猶豫左幾個月。但到前幾日佢突然發現對我感覺深左,唔忍心我自己一個等落去,咁對我好唔公平,所以決定同我表明一切,大家好好商量一下。

Whatsapp 另一邊嘅我表現得好冷靜,答: " That's right. Let's pray and see what happen next." 但事實上我喊到阿媽都唔認得。雖然我地未正式一齊,但至少我肯定,我一直喜歡一直等待緊嘅人都同樣喜歡我!全球幾十億人,機會率仲低過中六合彩呀!嗰下我 除左祈禱感恩,我唔知可以點樣解釋呢個幸運嘅來臨。

好啦,你地可能會仲記得9月7號嘅事。到底呢一日發生左咩事呢?我都係後來先知架!AX有個xanga ,我得閒就會上去望下,見到佢有一篇: "今日突然成日諗住一個人。到底係我亂諗,定我對呢個人有感覺呢?"

日期就正正係9月7號呀!

好,瞓覺先,嚟緊就會講AX點樣下定決心要同我一齊啦,拍左拖10日就求婚添!

沒有留言:

張貼留言