(五) 在3萬5千呎高空上愛上你

(五) 在3萬5千呎高空上愛上你

好啦,係時候自揭瘀事了。到底我呢個當時年屆三十一嘅中女係點樣玩暗戀架呢?

事緣有日同個女仔朋友一齊上左AX屋企(新居^_^),我就同個女仔講笑咁講起我地嘅擇偶條件,我寫左十項:
1. 要至少5呎10
2. 要識煮飯
3.唔食煙
4.唔賭錢
5.識揸車
6.用情專一
7.真心對待朋友
8.英文要好,最好外國留過學
9.要識著衫唔要波衫踢拖
10.會著西裝噴古龍水

其實真係勁玩嘢咁寫架咋!心諗點會有個咁嘅男人吖!有都一早比人嗒左啦!點知我朋友一睇,就話,容易啦!AX咪啱囉!

嗰下真係心離一離。AX嗰時行開左整自己嘢,不過都肯定聽到!我唔敢望佢有咩反應呀,因為我連自己都唔知比咩反應好,我諗我當時應該面都紅埋,好彩天黑黑 睇唔到咋,我只有哈哈大笑遮醜。後來再睇下,又係喎,除左6,7要再深究外,AX真係全部中哂!有無咁邪呀?但由嗰時開始我就愈來愈留意佢,竟然愈來愈覺 得佢其實都幾好吖。。。仲慢慢開始發姣咁掛住佢添!

其實愛上一個識左成兩年幾嘅朋友係有啲嘔心的@@唔知你地明唔明我嘅感覺,我一向覺得戀愛嘅開始係好有濛瀧美嘅,斷估都唔會係一開頭就會發現對方醜惡嘅一 面。但呢個AX,其實一直我都覺得佢好鬼乞人憎架!成日冷型咁,一係就唔出聲,一係就口出狂言,對我又粗魯,份人又固執一啲情趣都無,有時又麻麻煩煩咩都 挑剔一番,但我唔知搞咩,竟然覺得佢呢啲缺點幾可愛吖!

OMG.......其實一開始我真係接受唔到囉。。。。諗起佢我會毛管棟打冷震咁。

吖!講起AX 新居我就諗起一件事呀!其實應該上次講嘅,不過嗰時唔記得。其實我喺同賤男攤牌分手嗰晚,上左AX屋企,瞓過佢張床呀!

嘩嘩嘩。。。。。唔洗嘩住。無錯我係上左佢屋企過夜,不過AX 嗰晚飛左,根本就唔喺屋企!事緣我朋友第二日結婚,我朝早要6點去佢屋企做姊妹,AX屋企同佢屋企隔一條街,所以AX 就借間屋比我借宿一宵。好笑,開頭佢叫我瞓梳化,但佢臨走前無啦啦話,瞓梳化好陰功咁,借張床妳瞓啦。結果我回復單身嘅第一晚,就瞓左喺第二個男人張床 度。

嗰晚我根本瞓唔著!一來諗住我同賤男嘅嘢,二來感覺奇怪,我成晚都聞到AX陣味,無啦啦同佢好親近咁,感覺就好似間接同床咁囉@@

後來同個衰佬講返呀,佢話,唔明自己點解會比我瞓佢張床!就算佢父母、好兄弟上嚟借宿一宵,都係瞓梳化咋!我問,你嗰時係咪已經鍾意我啦?佢又陰陰咀笑,話,妳估下。

噫!好衰呀!

好啦,講返我係點發現自己暗戀AX先。其實感覺係一日之間爆發架,嗰日係星期日,佢要飛凌晨歐洲機,但下午竟然都去教會幫手做義工!我嗰晚搭佢機去 training,咁我喺飛機有得瞓,去做下義工有咩所謂。但佢就要直踩二十幾個鐘!正常都寧願留喺屋企瞓晏覺抖足精神今晚飛啦!所以我喺教會見到佢出 現,非常surprise ,仲真心咁欣賞佢添。

夜晚,公司upgrade 左我坐頭等,AX 咁啱service 嗰個zone,我就可以全程機見到佢啦。我睇見佢咁攰仲好專注工作,著起整齊制服流露出專業嘅微笑,嗰下真係覺得佢型架!好多女仔都話男人專注嘅時候係最 吸引嘅,我實在不能再同意更多!我除左成日留意佢外,仲偷偷地收埋佢親手摺嘅餐巾添!好電車啊!

飛機上的電車中女


之後我開始嚟料了,日日瞓醒就第一時間開電腦上msn,一見到佢online 就好緊張,但又唔知講咩好喎,見佢wei我就由心笑出嚟。但為免打草驚蛇,我同佢講嘢都keep住粗粗魯魯嘅聲線。但紙係包唔住火架!好快我估佢都 feel到我唔同左,因為好似咩我都會為佢做咁,例如陪佢走遍香港九龍嘅琴行搵一支結他啦,漏夜幫佢上網搵資料啦咁,連教會朋友都開始起疑,問我係咪對 AX有超越朋友嘅感覺。我當然唔認啦,但吊詭嘅係,AX竟然有少少逃避我!

OH no...發生咩事了!

沒有留言:

張貼留言