衰佬冧我篇(一)

講下衰嘢, 又講下冧嘢先~

AX呢個衰佬未同我一齊之前對我真係好衰架!! 我好記得初初識佢嗰時, 成班同事一齊食飯, 佢唔夠錢比, 就粗粗魯魯咁叫我幫佢比住先, 然後就特登激我, 追極都唔肯還錢!! 係都要等到第二次一齊食飯先冷大方咁話: 等我比。其實咪係用佢爭我D錢!!! 仲有呀, 年年佢生日我都會送件小禮物比佢架, 又或者搞個GATHERING 買個蛋糕比佢切, 但我生日就完全無表示喎, 不過可能我嗰時同件賤男一齊啩, 不過AX嘅孤寒性格就深深刻入我腦海!

突然諗起未一齊之前佢有送過嘢比我架, 爭D唔記得左tim!! 嗰時我有收集龜仔毛公仔, 有次佢自己行街, 見到街邊有唔同顏色嘅小龜公仔, 就打比我問我無咩色。我話我有齊紅黃綠黑白藍紫啦喎, 佢就哦一聲就收左線。點知幾日後我返工喺公司Mail Box 發現一袋嘢, 入面有4隻小龜, 顏色係粉紅粉藍桃紅同埋啡色, 正正係我無嘅顏色呀!! 我打比佢話, 多謝哂!! 佢話:"$10 隻架攞返錢嚟!!! "我話: "睬你都傻! 當係你送比我架啦!!" 佢就衣衣哦哦話是旦啦40蚊咪豪比妳囉!! 返到屋企我先發現D龜仔按一下會面紅紅講: "I Love You."

一齊左之後佢都唔係送過好多嘢比我, 不過就樣樣都好有紀念價值同好有意思。佢送比我嘅第一件禮物。。。大家一定估唔到, 係Gucci 性感內衣套裝@@ 佢話要我第時做佢老婆時著比佢睇喎!!!! 我收到時面都紅哂架, 但都要扮冷靜咁問佢, 點解係XS 碼!!! 太睇少我啦~!!! 原來佢係好幾年前買落嘅, 嗰時佢朋友做Gucci , 員工價大平賣, 得返XS同L, 佢唯有買XS啦, 佢話好彩買XS咋, 佢朋友買L, 就娶左個大碼老婆哈哈哈哈哈~~~

第二件送比我嘅嘢, 就係Tiffany 心心扣手鏈~ 咁大個女第一次收Tiffany !!!  佢仲寫左句: " Link your heart with mine... In Love." 比我, 冧死左~!!!!

中女的第一件Tiffany
第一年情人節我地DIY小禮物送比對方。我就整左個抱枕比佢(而家擺左喺睡房窗台鋪塵), 佢就話, 全件DIY太高難度啦, 佢就搵左個半DIY音樂盒, 自己選歌同上面D裝飾, 再用膠水痴好。呢樣都未係最冧呀, 佢送比我時話: " 音樂係CANON In D, 第時結婚就用呢首March in 啦!!" 搞到我一聽到呢首歌就眼濕濕, 不停幻想自己點樣著住婚紗步入教堂, 喺Canon in D 伴奏下一步一步行向我嘅新郎!!!! 而家夢想成真啦~!! 聽到呢首歌我仲係好感動架~!!!!

上面個公仔又真係好似佢

 好, 夠鐘煮飯!!! 再續~^^





沒有留言:

張貼留言