(十) 在3萬5千呎高空上愛上你

(十)在3萬5千呎高空上愛上你

喜樂參半的天空。你心裡也有着這種不確定嗎?等着你在晴天中找我~


上回講到AX 消化不良,同佢飛同一班機時遇上心動的一秒鐘。講起呢一秒鐘我個心肝仔仲會噗噗跳架!相信試過暗戀嘅人都試過同暗戀對象四目交投嗰刻,突然而來嘅內心悸 動、世界停頓嘅感覺。嗰下個腦袋真係嗡一聲,然後成個人結左冰咁,連呼吸都好似凝住左,你甚至會懷疑自己靈魂同肉體係咪已經分左家。講真我做左咁多年人閱 男無數(講笑!),從來無一個人嘅目光會令我有失重感覺。呢個感覺我到而家都再遇唔到了,雖然老公而家都係用同一對死魚眼望住我,但點解呢?佢當日情深款 款又欲蓋彌彰( 定欲拒還迎)嘅情懷去左邊呢?

哈哈,繼續。

飛完嗰班機,已經距離表白事件就快三星期了。我都仲係未知事情係應該點發展!AX對我嘅感覺好怪,見面無嘢講,試過嚴重到喺教會見到我都想逃走咁,令我好 唔舒服,有時甚至好困擾,到底佢想點架!腦海浮現左"世界上最遙遠的距離,唔係生與死,亦唔係我企喺你面前而你唔知我愛你,而係你明知我愛你,但係唔知你 想點!"

終於有日,我頂唔順了,send whatsapp 比佢,話: "sorry, 我知我上次講嘅嘢令你好困擾,其實我無期待過想你嘅答案架,反而我好enjoy同你做朋友,如果因為呢件事令到我地疏遠左,甚至連朋友都無得做,就真係樣衰兼低能。"

佢今次好快覆我呀,佢話:"好!就咁話!一切回復原狀。" 然後隔左唔夠5分鐘,佢就打比我,語氣同以前一貫一樣,開開心心咁吹返我地應該吹嘅水。

講左咩已經唔記得了,因為都係無謂嘢。但我收線後忍唔住喊,因為,失而復得嘅感覺實在太好了。

從來只有AX令我有一種"還沒有戀愛就失戀了" 嘅感覺。我到嗰一刻先知道,呢個人已經深陷喺我心深處,已經係我生命嘅一部份,過去三年無無聊聊嘅相處方式,看似不重要,其實,我好在乎。過去三星期無左佢,我竟然有失戀般嘅失落與難過。

既然係咁,就算我地唔能夠一齊,但我有預感,我地都會做一世嘅朋友,彷彿生命線永遠聯繫住彼此,即使係咁,我已經好心滿意足了。

跟住嗰兩個月,我都用順其自然嘅心態同AX相處。慢慢,我感覺到佢愈來愈在乎我,終於,我等到啦^_^

 

沒有留言:

張貼留言