(九)在3萬5千呎高空上愛上你

(九)

上回講到我比AX迫左我承認鍾意佢,仲以為跟住嘅對話會好似拍戲咁,佢會話"噢!我終於等到妳了!" 點知。。。佢聽到之後竟然係好似啲三姑六婆聽到啲事非咁,話:"都話架啦!"我覺得好瘀呀!即場慘叫,呀~~~點會比你知道架!佢就擺出勝利者姿態,囂張 咁話,"一早就知啦!妳估我傻架咩 !"我個反應都好好笑,我竟然問佢,咁點算好呀?佢就笑騎騎話,"等我消化下先,請期待事情嘅發展啦!" 然後就收左線。

收左線之後我好似撞邪咁喊左出嚟,即刻打比朋友,一路喊一路講哂成件事。朋友問我,其實我喊咩呢?聽落係好值得高興嘅事喎!我就話,我都唔知自己喊咩呀!我好驚呀!好瘀呀!嗚~~~~~

傻左。。。好彩巴士無咩人啫。。。

點知,AX所謂嘅消化下,消化左三個星期,佢唔通消化不良?我除左喺教會見到佢之外,佢無再主動打比我吹水,但我打比佢都會同我傾嘅。但我都唔敢亂咁打比 佢啦。。但其實我反而覺得輕鬆左,因為而家我都擺到明冧佢啦,仲洗咩扮嘢喎。有日我本來同佢飛但佢臨時比人改左更,我就whatsapp 佢,話,"哎呀無得同你飛,掛住你添哈哈。" 佢用iPhone 架,剔剔左,即係睇左啦!隔左好耐佢先覆,話,"我EQ高過妳,我好知自己應該點做。" 即係點呀!又扮高深!完全唔知佢咩意思囉!

雖然我好大膽咁send 呢啲示愛whatsapp ,但我見到佢係完全兩個表現!我會扮唔理佢,其實個心跳到癲左!好啦同你地分享下我當時fb寫嘅一篇notes,好浪漫架!










"有時候,很想任性地沉溺在思念的漩渦裡。

思念很毒,它會像變了種的病菌一樣,開頭只佔心中一角,卻會迅速分裂,擴散到身體每一處,讓每顆細胞都充滿你的影子。

思念,也沒有輕重之分,才剛說再見,看著你的漸漸遠去的背影,思念,就已重重的壓在心頭上。
感謝iPhone, 我手中有好幾個找你的方法,卻找不到半個找你的理由。思念,就只好在濕溼的空氣中流浪。

等到終於再見你,儲起來的思念卻像結了冰。明明很喜歡你,在你身邊明明緊張得連呼吸也凝住了,偏要裝成若無其事,毫不在乎,還故意走開一點,冷酷一點。

知否我的冷酷,正正說明了我對你的在乎?

下一次,我要讓思念提早來臨,就在你轉身離去前的一刻,可否抽一秒鐘來看看我雙眼流露出最真實的不捨?"






點知個死人賤男走去like,妖關佢鬼事。

再下班機終於同AX飛啦,但感覺超唔自然!我地喺飛機除左工作需要,完全無再講私人嘢。就算一齊坐同一道門take off landing,佢都係望住窗,若有所思咁。去到外站,佢有約我去街呀,但我地都係無講過嘢咁滯,只係講埋嗰啲"今日天氣幾好"等等嘅廢話,好無聊呀!

不過喺回程班機,有一幕令到我個心離一離,雖然只維持左一秒,但都足以令我心跳停頓。。。

嗰一秒發生喺上哂客閂哂門等推機嘅時候。正常我地坐哂喺jump seat 等做安全示範,但突然有客人按call bell ,我就去應啦,個客要報紙,咁我就行去個櫃度攞。個櫃係打橫對住AX,即係我攞緊嘅時候AX 會望到我側面。突然我feel 到佢望住我,我好似有感應咁自動拎左個頭過去。就喺嗰刻,我同佢視線碰上了,一秒,對望。佢好似發緊夢咁,一秒後先疾左一疾,即刻拎歪面,而我 呢?sorry 我完全唔記得發生咩事,只感到呼吸都要停頓了,爭啲要用飛機氧氣樽。

沒有留言:

張貼留言