(十五) 在3萬5千呎高空上愛上你

(十五) 在3萬5千呎高空上愛上你

上次講到同AX正式拍拖仔了!點解我要用咁多筆墨去形容我地拍拖嘅情形呢?因為真係好有初戀feel呀!其實而家呢個速食世代,真係無咩邊個拍拖係咁有耐 性嘅,睇戲都大把啦!一男一女相遇,一眼撻著,轉個頭就熱情擁吻,跟住個鏡頭就會去左張床度。。。我當然唔係咁架啦!不過好似AX啲咁「客氣」嘅就真係第 一次見喎!

上次咪話佢拍完拖嗰晚就whatsapp 我話掛住我嘅,又話想攬到我透唔到氣嘅,嘩我見到個MSG 真係面紅架!第二日佢下午就嚟左我屋企附近搵我,我住嗰個屋苑幾大嘅,好多地方行,咁我就同佢散下步啦。一路我地都係拖下手仔咋,我喺度諗,又話想攬到我 透唔到氣嘅,幾時呀?

行行下我地去左一處幾隱蔽嘅海邊,四周都無人,嗰時差不多天黑了,加上烏雲密佈咁,又大風,喺昏黃嘅街燈下,氣氛都幾嚇人。剛先停下腳步諗住欣賞下海 景,AX就即刻攬過嚟,完全殺我一個措手不及。佢攬得我好實,我全身好似陷入左佢懷抱中,而且佢個人高,面對面咁攬令到我一頭栽埋佢膊頭度,完全封閉左我 成塊面,真係透唔到氣咁滯。我真係比佢嚇一跳架!咁嘅環境,咁嘅氣氛,爭啲以為佢月圓之夜變人狼添(講笑)!等我定過神嚟,轉返塊面出嚟,我就開始享受同 佢愛的抱抱了。

佢無郁過,淨係攬住我,用同一個力度,唔知過左幾耐。我嘅右邊身體感覺到佢一下一下強而有力嘅心跳,我估同時佢都感覺到我嘅心跳。世界好似停頓左,四周狂 吼嘅風聲完全與我地無關咁,圍繞我嘅只有佢嘅體溫同氣息。一切既遠又近咁,眼前嘅AX同我相處左兩年幾,但咁親密嘅接觸真係前所未有啊!嗰一刻我突然覺得 夢幻似的唔真實,眼前呢個緊緊擁抱我嘅男人,同之前嗰個成日話我蠢又扮哂cool嘅AX,到底係咪同一個人嚟架?

因為Hold 住同一姿勢太耐,我有啲腳痺,咁我就郁左一下。AX放開左我,改為同我面對面,額頭貼額頭。嘩呢個pose 仲得了嘅,係人都知下一秒會發生咩事啦。。。。噫~~ 我真係好懷念嗰刻嘅感覺呀!我地兩個差不多零距離對望(唔知我有無鬥雞眼),AX就用鼻尖輕掃我鼻尖,我地嘅呼吸喺狂風中混和著。喺呢啲moment 通常女主角都會選擇合上眼,一來扮下怕醜,二來其實係一種"come on baby kiss me!" 嘅Signal。我當然唔例外啦。果然,唔洗5秒我就感覺到咀唇傳來溫軟濕潤嘅感覺,雖然一切意料之內,但都難免內心砰然一動,我忍唔住睜開少少眼望下 佢,見到佢竟然都偷望緊我喎!噫好尷尬呀,我即刻合返埋眼啦。原來佢又細又薄嘅咀唇都好好錫架!嗰刻我地嘅世界只有對方,如入無人之境,我地keep 住呢個活動唔知幾耐,直到暴風雨真係殺到,我地成頭濕哂,先依依不捨咁放開對方。哇嗰刻我先覺得自己腰都痛埋,緊係啦!佢咁樣攬住我嚟錫搞到我成個人都變 成S字了,哈哈哈!

我好懷念第一次錫錫嘅情形啊,而家好少有咁浪漫激情了,不過偶然一次反而令我更有心跳加速嘅感覺呀!


跟事發地點相距唔遠嘅另一個浪漫景點~~

沒有留言:

張貼留言