我地之間有第三者!

啊~~~~~~~~~~~
我要投訴啊!同AX呢個衰佬結左婚一年未到,我地嘅第三者就出現了!以前每晚瞓覺佢都會拖住我瞓,自從第三者出現後,佢就改為摸住第三者嚟瞓!而且有咩事都以佢為先了,啊!我地位不保了!

好彩,呢個第三者暫時仲喺我控制範圍,我用我條36吋肥腩將佢緊緊包住,嚟緊四個月佢都最多只能夠洗出天殘腳對付我!

哈哈哈講到呢度都知我講緊嘅係我同AX嘅小B啦!不過佢未出世就巴巴閉就係真嘅,仲夾埋爸爸一齊烚我!估唔到咁快遺傳左AX嘅"優點"@@

有次我話頸痛,AX就話幫我按下,點知佢好大力,痛到我呱呱叫,話細力啲啦,但個衰佬仲繼續大大力按落嚟,話要用力先可以按鬆啲筋,忍住啦!我慘叫左幾聲唔好佢先收手,點知肚入面個𡃁仔突然勁大力起飛腳,嚇到我嗌左一聲。於是我苦口苦面咁話,好啦喎你地兩仔爺夾埋蝦我!AX就沾沾自喜咁奸笑。

小B好鍾意整古我架!佢趁AX唔喺度時就狂郁,手腳並用跳哂舞咁,我好興奮咁叫AX快啲摸下啦,點知佢一摸,就靜哂,無論AX點叫佢都無反應,頂多彈一下咁多。結果AX就話:"妳條腸蠕動咋?"

然後AX縮手無耐,小B又嚟料,但AX已經出左門口返工,又或者瞓到隻豬咁。其實AX好唔抵得我架!佢都好想感受下比小B踢到彈起嘅感覺!有次佢忍唔住了,狂捽我個肚,咬牙切齒咁話:"我要同佢玩呀~~~~~~"

開始擔心第時呢兩個大小不良會拆左間屋。。。

哈哈哈!




沒有留言:

張貼留言