25週小B大躍進!

哈哈哈!貶下眼我同AX嘅愛情結晶AJ小B就已經25週大啦,佢除左一日到黑當我個肚係彈床同沙包之外,我發現佢好似學到少少嘢,醒目左!

我懷疑佢分到爸爸同媽咪嘅摸摸架!早排咪話佢成日整古AX嘅,佢一摸就靜哂,搞到AX狂捽我個肚兼發狂咆哮。小B咁唔識做我當然要胎教一下!前日我趁佢跳舞之際就同佢講,要識做呀,比下面爸爸,起碼都打個招呼吖!果然胎教有效,轉個頭AX放工反嚟,小B已經靜左好一陣,AX例牌用佢嘅五指魔爪喺我個肚上又震又捽,過左30秒小B 都無反應。我心諗,o靚仔!比下面好喎!呢個係你米飯班主嚟架!第時你阿媽我無奶你飲,就要靠你老豆賺奶粉錢架啦!果然,小B好大力咁跳左兩下,我成個肚都震!AX好興奮咁「唔!」左聲,我當然賣口乖咁話:「哈哈阿仔同你打招呼呀!」

尋晚類似事件又發生,我瞓緊覺,AX半夜放工返嚟,一入屋就入房睇個仔。我瞓到烏烏下都無理佢,佢好靜咁伸隻手埋嚟摸我個肚,輕輕咁捽左幾下,小B就手腳並用咁打拳,踢到我好大力。我都覺得搞笑呀,呢個細路都幾有禮貌喎!

不過。。。之後成晚,只要小B feel 到AX 轉身,或起身去廁所,佢就會好緊張咁即刻「打招呼」,我原本瞓著都比佢整醒!下。。。我會唔會比太大壓力佢呢?我唔要做虎媽啊。。。


沒有留言:

張貼留言